میس و مستر

مجله آرایش و زیبایی

میس و مستر

مجله آرایش و زیبایی

بهترین مارک کانسیلر دور چشم

بهترین مارک کانسیلر زیر چشم

امروزه کانسیلرها یکی از اصلی ترین اجزای میکاپ چهره به شمار می روند که به طور مستقیم در جلوه نهایی آرایش شما دخالت دارند، بنابراین خرید بهترین انواع آن ها موضوع ویژه ایست که باید به آن توجه داشته باشید. در این زمینه برندهای مختلفی فعالیت می کنند که ممکن است در ابتدا باعث سردرگمی تان شوند. 

خرید بهترین کانسیلر

برای خرید کانسیلر باید به فاکتورهای متعددی توجه کنید که از جمله مهم ترین آن ها می توانیم به برند، کیفیت و ماندگاری محصول توجه کنیم. با توجه به این ویژگی ها سه کانسیلر برتر در بازار به شما معرفی شده است.

پالت کانتورینگ کانسیلر میبلین

اگر شما هم برای خرید بهترین کانسیلر به دنبال یک محصول حرفه ای هستید، پالت کانتورینگ کانسیلر میبلین انتخاب ویژه ایست که برای هر تناژ پوستی مناسب است.

. معرفی بخش های مختلف پالت میبلین

این پالت از ۲ کورکتور، ۲ هایلایتر و ۲ کانسیلر تشکیل شده که کاربردشان به صورت زیر است:

. کورکتور: کورکتورها که با عنوان اصلاحگر رنگ نیز شناخته می شوند، بیش از هر چیز دیگری برای پوشاندن عیوب پوست صورت مانند هر گونه لک، خال، جای جوش، قرمزی و.. کاربرد دارند.

. کانسیلر: در این پالت ۲ رنگ کانسیلر کرمی وجود دارد که وظیفه اصلی آن ها پوشاندن تیرگی ها و چروک های دور چشم می باشد. به جرات می توان گفت بهترین کانسیلر برای سیاهی دور چشم است.

. هایلایتر: هایلایترها از جذاب ترین بخش های آرایش به شمار می روند که در درخشش و یاBold  کردن بخش های مختلف صورت نقش ویژه ای دارند.

. ویژگی های اصلی پالت کانتورینگ کانسیلر میبلین

ماندگاری بالا

محصول فرانسه

کیفیت عالی

پوشانندگی بالا

دارای مرطوب کننده

ظاهر طبیعی و مات

مناسب برای هر نوع پوست

هماهنگ با تناژهای مختلف پوستی

. بهترین روش استفاده

از یک اسفنج آرایشی استفاده کرده و آن را به کانسیلر آغشته کنید، سپس با حرکات آرام و ضربه ای آن را زیر چشم و سایر بخش های پوست تا بالای گونه های تان پخش کنید.


کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت 

از این محصول می توان برای یکدست و یکنواخت کردن آرایش استفاده کرد. به شکلی که به دلیل خاصیت محو کنندگی و یا روشن کنندگی که این محصول دارد، نواقص پوست از جمله لکه ها و چین و چروک ها را می پوشاند و سبب می شود که آرایشی زیبا و جذاب داشته باشید.

کانسیلر نوت 04

ویژگی های کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت

  • خاصیت محو کنندگی و رفع کننده نواقص پوست
  • روشن کننده پوست
  • حاوی ایزومرات ساکاراید، آبرسان و مرطوب کننده
  • حاوی مواد مغذی برای پوست، از جمله ویتامین E
  • محافظت از پوست در مقابل آلودگی ها و اشعه UV
  • دارای ۴ طیف رنگی متفاوت
  • طراحی مناسب و استفاده راحت
  • قیمت مناسب
  • کیفیت عالی

. بهترین روش استفاده

شما می توانید از این کانسیلر به صورت مستقیم و بر روی لک های پوستی استفاده کرده و یا به کمک پد و قلم آرایشی آن روی پوست تان پخش کنید.


کانسیلر رولوشن

برای خرید بهترین کانسیلر، برند رولوشن از اولین انتخاب هاییست که با داشتن ۵۰ تناژ رنگی مختلف، برای هر نوع پوستی مناسب خواهد بود. این برند فوق العاده تولیدکننده کانسیلرهای باکیفیتی است که برای پوشانندگی حلقه های تیره دور چشم و همچنین لک های پوستی و جای جوش فوق العاده عمل کرده و از محبوب ترین محصولات نزد آرایشگران حرفه ای هستند. وجود رنگدانه های بسیار زیاد در این محصول باعث شده تا قابلیت پوشانندگی کانسیلر رولوشن به بالاترین حد ممکن رسیده و به راحتی قابلیت محو کردن تیرگی ها را داشته باشد.

Concealer Revolution

. اصلی ترین ویژگی های کانسیلر رولوشن

کیفیت و ماندگاری بالا

دارای ۵۰ رنگ مختلف

سازگار با انواع پوست

محو کنندگی و پوشانندگی بالا

پیگمنت بالا

قابلیت ترکیب با سایر محصولات

ظاهر یکدست و مات

. بهترین روش استفاده

با کمک براش محصول، کانسیلر را به صورت نقطه ای در بخش های مورد نظرتان زده و به کمک یک اسفنج مرطوب آن را به طور یکدست پخش کنید. برای دوام بیشتر کانسیلر می توانید از اسپری یا پودرهای فیکساتور نیز استفاده کنید.


کانسیلر کالیستا

مدل Cover Up

این محصول با تغییر رنگ و توناژ پوست خال، جوش، چین و چروک ریز، خطوط و ناهمواری‌های پوست را کمرنگ کرده و پوست شما را یکدست و هموار نشان خواهد داد.

همچنین می‌توانید از آن برای روی پلک بالا به عنوان بیس سایه نیز استفاده کنید.

callista-cover-up-


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد