میس و مستر

مجله آرایش و زیبایی

میس و مستر

مجله آرایش و زیبایی

بهترین کوکتل جوانساز پوست فیوژن

با کوکتل جوانسازی پوست FUSION، هیچوقت جوانسازی پوست به این سرعت نبوده!

عواملی مثل سابقه ژنتیکی، تابش نور خورشید، تغذیه نامناسب، سیگار کشیدن، مصرف الکل و کافئین، کم‌خوابی و استرس هم می‌تواند پیری پوست را تسریع کند. اما راهکارهای اصلی بعد از ایجاد چین و چروک پوست عبارتند از:

  • لایه‌برداری شیمیایی (Chemical Peel): با استفاده از محلول شیمیایی، لایه‌برداری انجام شده و چین و چروک پوست کمتر می‌شود.
  • درم ابریژن (Dermabrasion): با اسپری کردن ماده حاوی کریستال‌های کوچک و بکارگیری دستگاه مخصوص، لایه‌برداری پوست انجام می‌شود.
  • لیزر (Laser Resurfacing): کار لایه‌برداری پوست را با لیزر انجام می‌دهد.
  • مزوتراپی پوست (Mesotherapy): با تزریق مواد مغذی در زیر پوست، ترمیم پوست و جوانسازی آن را انجام می‌دهد.

مزوتراپی پوست، یکی از روش‌های جدید و مؤثر برای تقویت پوست و جوانسازی آن است. اما به این نکته توجه کنید که برای گرفتن بهترین نتیجه از مزوتراپی پوست باید ماده مزوی معتبری را تهیه کنید. پیشنهاد متخصصین پوست و مو،خرید  کوکتل جوانسازی پوست، F-XFC  برند فیوژن اسپانیا بوده که آن را مختص ترمیم و جوانسازی پوست تولید کرده است.

کوکتل جوانسازی پوست فیوژن F-XFCمعرفی کوکتل جوانسازی پوست FUSION:

شاید باور نکنید اما کوکتل جوانسازی پوست فیوژن بیش از ۶۳ ماده فعال دارد که همگی به تقویت پوست کمک می‌کنند. در این کوکتل، شش ماده معدنی (Minerals)، بیست و سه اسید آمینه (Amino acids)، هجده ویتامین (Vitamins)، شش کوآنزیم (Coenzymes)، پنج اسید نوکلئیک (Nucleic acids)، دو عامل کاهنده (Reducing agents)، گلوتاتیون (Glutathione) و تائورین (Taurine) وجود دارد.

کار اصلی این کوکتل تحریک متابولیسم موجود در سلول‌های بدن است. افزایش متابولیسم سلولی معادل است با تولید انرژی، پروتئین و رشد سلول ها. بنابراین اتفاق خوبی که با تحریک متابولیسم سلولی می‌افتد این است که کیفیت پوست از هر جهت بهبود پیدا می‌کند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر توضیح دهیم، برای اینکه سلول بتواند به حیات خود ادامه دهد و وظایفش را به خوبی انجام دهد، به انرژی نیاز دارد. زمانی انرژی حاصل از مواد غذایی می‌تواند انرژی سلول‌ها را تأمین کند که طی یک فرآیند، این انرژی به شکل انرژی ATP (آدنوزین تری فسفات-Adenosine Triphosphate) تبدیل شود.

قیمت کوکتل F-XFC FUSION نسبت به کاربرد آن بسیار ناچیز است.


کاربردهای کوکتل جوانساز پوست فیوژن

مهم ترین کاربرد کوکتل F-XFC+FACE جوانسازی پوست است. برخی دیگر از کاربردهای این کوکتل به شرح زیر است:

  • کوکتل جوانساز رطوبت رسان پوست است.
  • این کوکتل رادیکال های آزاد را خنثی می کند.
  • کوکتل F-XFC+FACE ساختار پوست را تجدید می کند و باعث استحکام پوست می شود.
  • این کوکتل فرآیند اکسیداسیون را کاهش می دهد.
  • کوکتل جوانساز سنتز کلاژن نوع یک را بهبود می بخشد.
  • کوکتل F-XFC+FACE پوست آسیب دیده را درمان می کند و التهاب و قرمزی پوست را کاهش می دهد.
  • این کوکتل وظیفه ی ویتامینه کردن پوست را به عهده دارد.
  • استفاده از این کوکتل نرمی و لطافت را برای پوست به همراه دارد.

پروتکل مزوتراپی کوکتل جوانساز پوست

برای استفاده از کوکتل جوانساز پوست از تکنیک پاپل، ناپاژ، پرکننده استفاده می شود. این کوکتل برای هر نقطه ازپوست به اندازه ی ۰٫۰۳ تا ۰٫۱۰ سی سی با سوزن ۳۰ تا ۲۷ جی به عمق ۱ تا ۴ میلی متر تزریق می شود.

این روش درمانی برای جلوگیری از پیری پوست مورد استفاده قرار می گیرد و در این روش ویتامین ها و وازودیلاتورها بصورت ناپاژ یا مزوتراپی اپیدرمی تزریق می شود تا با بهبود گردش خون، رادیکال های آزاد خنثی شود.

برای موثر بودن این روش درمانی، تعداد جلسات درمان باید ۳ جلسه باشد و فواصل زمانی بین جلسات یک ماه است.

F-XFC+  صورت برای پرسازی مزولیفت

این روش درمانی برای کاهش خطوط ریز پوست است و رطوبت رسانی به پوست را افزایش می دهد. در این تکنیک پاپل ها بوسیله هیالورنیک اسید غیرمشبک همراه با مواد مغذی و ترکیبات فعال ایجاد می شود.

تعداد جلسات مورد نیاز در این روش ۳ جلسه است و فاصله زمانی بین جلسات یک ماه باید باشد.

کوکتل جوانساز و ضد لک ANTI_OX فیوژن :

محلولی تخصصی برای جوانسازی و از بین بردن لکه های پوستی و همچنین جهت روشن کنندگی و درخشان کردن پوست به کار می رود.

این کوکتل چند کاره جدید شرکت فیوژن اسپانیا محصولی بسیار قوی است که رادیکال های آزاد فتو ایجینگ PHOTOAGING  و هیپرپیگمنتاسیون HYPERPIGMENTATION را هدف قرار می دهد.خرید کوکتل ANTI-OX جهت جوانسازی ضد لک و روشن کننده و همچنین آبرسانی پوست مورد استفاده قرار میگیرد.

anti-ox بمعنی تقویت کننده دفاع از آنتی اکسیدانی است که به طور موثر در مقابل فشار اکسیداتیو محافظت می شود. کوکتل چندکاره فیوژن بر پایه سوپراکسید دیسموتاز یک آنزیم موجود در تمام سلول های زنده می‌باشد و مولکول های اکسیژن بسیار مضر در سلول ها را به منظور جلوگیری از آسیب دیدن جدا می کند.

  • سوپر اکسید دیسموتاز یک آنزیم بوده و همان‌طور که می‌دانیم آنزیم‌ها باعث سرعت بخشیدن به واکنش‌های شیمیایی در بدن می‌شوند. این آنزیم به طور طبیعی در تمامی سلول‌های زنده بدن وجود دارد و کارش این است که مولکول‌های اکسیژن مضر در سلول‌ها را نابود می‌کند تا جلوی آسیب رسیدن به بافت‌های مختلف بدن را بگیرد. به خاطر همین ویژگی است که این ماده می‌تواند اثرات متنوعی از محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد گرفته تا جلوگیری از ایجاد چین و چروک، التهاب، لک‌های پوستی (هایپرپیگمنتیشن) و آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید (فتوایجینگ) را داشته باشد.
  • ویتامین سی و گلوتاتیون، آنتی‌اکسیدان‌های بسیار قوی هستند که مهمترین نقش آن‌ها در این کوکتل، کاهش رنگدانه‌های پوست و افزایش میزان کلاژن‌سازی در پوست است.
  • سدیم پیروات نقش مکمل را بازی می‌کند. در واقع این ماده، اثر آنتی‌اکسیدانی و کلاژن‌سازی دو ترکیب دیگر این کوکتل یعنی ویتامین سی و گلوتاتیون را افزایش می‌دهد.


منبع: کمپانی بیوتی لاولی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد